מצב חדש במשחק Fortnite: הפכו למתחזים!

מצב חדש במשחק Fortnite: הפכו למתחזים!

משחקי ההטעייה החברתיים תופסים תאוצה כבר זמן רב, בעקבות הקורונה גיימרים ושחקנים רבים בונים חברויות חדשות והורסים ישנות. עם זאת יש לנו משהו חדש בשבילכם. אם אתם מטורפים על פורטנייט ומחכים בקוצר רוח לעונות החדשות ולמודים מגניבים זה בשבילכם, תחזיקו חזק! אם אתם מכירים את AmongUS אז פורטנייט השיקה משהו חדש, משלה. בהתאם לשם Fortnite Impostor – מתחזה, זה מצב לכמות זמן מוגבלת ומתמקד באותה ההטעייה.

סביר להניח שזה די חדש ולא שמעתם על זה כל כך הרבה, אז הינה לכם כל ההסבר המפורט שאתם צריכים, לפני שאתם קופצים ישר למשחק וחושבים שאתם מרמים את כולם.

אז מהו מצב משחק החדש Fortnite Impostor Mode?

בהתבסס על עקרון ההטעייה והחקירות החברתיות, המוד החדש הוא הניסיון של חברת אפיק גיימס להציע לכם חוויה דומה כמו AmongUS. ובדומה לסיטואציה דומה עם גלימה ופגיון המשחק זורק 10 שחקנים על אזורים שונים ומחלק אותם ל 2 קבוצות. אז כמו שכבר ניחשתם נכון כך הם מחולקים, לסוכנים ולמתחזים! כך ש 8 מהשחקנים יהיו סוכנים ה2 הנותנים יהיו מתחזים. המטרה של המוד החדש הוא לכל קבוצה לבצע משימות להצליח לחסל את כל הסוכנים או המתחזים לפני שנגמר הזמן. כמו במוד המוכר גם כאן, יש מצב שבו השחקנים מעלים שאלות, האשמות וחדשות.

תאמינו לנו, שיחקנו כמה משחקים וזה הדבר הכי כיף שיש!

https://www.youtube.com/watch?v=W1RNbUaCKHA

יש לכם רעיונות לכתבות חדשות? רוצים לשתף אותנו איזה תחומים אתם אוהבים? צרו איתנו קשר ושלחו לנו רעיונות שלכם!

לכמה זמן יהיה המוד החדש זמין במשחק?

עם כל הכיף לרוע המזל המוד החדש והכיף הוא לזמן מוגבל, אך עם זאת אפיק גיימס עדיין לא סיפקה ציר זמן או מועד מדוייק מתי זה יגמר בדיוק. אך בהתבסס על הנחות זה צפוי להיות זמין לשבוע לפחות. כמובן שמדובר בניסיון של אפיק גיימס להשיק משהו חדש, כך שייתכן מצב שיהיה לזה אהדה רבה והמועד יתארך עוד ועוד או יחזור שוב.

האם מצב Fornite Impostors LTM הוא כרגע בחינם?

כן בהחלט בדומה למשחק הרגיל גם כך זה משחק בחינם לגמרי. תוכלו לגשת אליו ישירות מהתפריט הראשי ללא שום בעייה, ומבלי צורך לשלם כלום.

כיצד במצב פורטנייט מתחזים?

כפי שהסברנו החלוקה ל10 משתתפים עם קבוצות שונות. אך לכל אחד מהם מניעים שונים, בעוד המתחזים שואפים וחייבים לחסל כמה שיותר סוכנים במשחק (למרות שהם הרבה יותר מהם בכמות), לעומתם הסוכנים חייבים לבצע כל דרך בשביל להוציא את המתחזים האלו. תאמינו או לא זה ממש אבל ממש לא קל.

כוח ההתגנבות של המתחזים במשחק

המטרה של המתחזים במשחק היא כמובן לחסל את הסוכנים ולחסל כמה שיותר, לפחות 6  סוכנים בכדי שהם יוכלו לבטל את ההצבעה בנוגע לעובדות, שאלות וחקירות. החיסולים צריכים להיות מהירים וחדים ומחוץ לטווח הראייה של השאר בכדי שתוכלו להימנע מעימותים מיותרים. ברגע שמתחזה הורג סוכן זה הופך להיות מעניין, כי במפה באותו מקום של הרצח נראה סימן שמופיע לכל השחקנים האחרים (מתחזים וגם סוכנים) והם יכולים להגיע בקלות ולשאול שאלות ולעשות דיון.  המתחזים אינם יכולים להסתיר את השבר הזה ועליהם כמובן לברוח כמה שיותר מהר. אך החלק המפתיע במשחק הגיע, אם אתם רוצים להוליך את הסוכנים שולל ולעשות מהם בדיחה אתם יכולים לדווח על סימונים פיקטיביים על המפה!

תוכלו לבצע פעולות כאלה בפעמים שתצטרכו לתמרן מקרי בחירה.

אך מצד שני הסוכנים אחראיים על משימות מיוחדות המפה הנקראים הגשרים! זוהי המפה החדשה הראשונה שנוספה למשחק. סוכנים משלימים משימות, מתקדמים בסולם וצוברים עוד ועוד נקודות XP, אך בכל עת עליהם להיות דרוכים כי מתחזים עלולים להופיע בכל מקום לידם.

משחק במוד מתחזים מסתיים במצבים הבאים:

  • כאשר כל המתחזים מזוהים במהירות ונבעטים החומה, המשחק נגמר באופן מיידי ומביאים ניצחון לסוכנים.
  • כאשר מספיק סוכנים מחוסלים (6+) מה שמביא ניצחון לחבורת המתחזים.
  • אם הסוכנים על המפה מספיקים לבצע כמה שיותר משימות לפני שהמתחזים מחסלים אותם, הם מנצחים.
Fortnite Impostors discussion phase

שלב הדיון עם כל המשתתפים מתרחש כאשר אחד הסוכנים מגלה שבר ומכנס את כולם ובכך כופה דיון.

לאחר מכן, השחקנים מועברים לאזור הראשי של המפה, שהוא הגשר המעגלי, כפי שמוצג למעלה. הם יכולים להשתתף בדיון אינטנסיבי מבוסס טקסט (עד 120 שניות) שסובב סביב כל שחקן.

מעניין לראות שבמשחק הזה בחרו לשלב דיון בין השחקנים מבוסס הודעות צ’אט ולא על קול, וזה עדיין בסר.

תוכלו לעשות זאת בXBOX בעזרת לחיצה והחזקה של LB בכדי להציג את 4 הדיאלוגים, שחקנים יכולים להשתמש באפשרויות הבאות:

  • עובדות – לספר על עובדות כמו: שחקן מספר 8 ביצע משימה, נתגלה סימן על המפה של 7, דילוג משימות וכו’.
  • האשמות – ראיתי את מספר 7 מנטרל את מספר 9 , אני לא מסכים עם מספר..
  • שאלות – עבור מי אנחנו מצביעים?
  • הגנה – אני סומך על מספר 5 הוא תמים.
Fortnite Impostors chat options

למרות שהגנה נשמע משהו טוב נסו לא להשתמש בו כל כך הרבה כי אתם עלולים לחפור לעצמכם בור עמוק יותר.

אתם יכולים להצביע לאדם מסוים או פשוט להימנע. כך שהשחקן שמקבל הכי הרבה קולות פשוט נבעט החוצה מהמשחק, ולאחר מכן השחקנים יכולים ללמוד עליו אם הוא היה סוכן או מתחזה. אתם יכולים להינות מהחוויה הזאת עם חברים שלכם בדיסקורד יחד, אך שווה לנסות את זה לבד.

האם אוכל לבחור אם להיות סוכן או מתחזה במשחק?

עם כמה שזה נשמע כיף ומהנה למרבה הצער אי אפשר לבחור זאת כלל. המצב החדש בוחר מתוך קבוצת ה 10 האנשים המתחילים באופן רנדומלי את הסוכנים והמתחזים. למרות שאין שליטה אם אתה מתחזה או סוכן, שווה להישאר במשחק בכל זאת בשביל להינות מהחוויה המרתקת. בכל צד תוכלו להינות וללמוד טקטיקות חדשות. 

אז איך מנצחים במוד החדש Fortnite Impostors?

https://www.youtube.com/watch?v=K_DnwBjyjGs

האמת היא שלהיות סוכן זה הרבה יותר קל, מקבלים הרבה יותר XP וקל להתקדם. כיוון שבתור סוכן מוטלות עליך הרבה משימות להשלים על המפה. נכון לעכשיו יש עד 21 משימות שהסוכנים יכולים לקחת על עצמם בכל משחק. הם מתחילים כמו משהו קל – להזמין אוכל ולקחת אותו לאנשהו ועד לתקן את המכשירים.

משימות יסומנו לכם על המפה הקטנה בצד בצע וסימון בחלק התחתון. השלמת משימות תעניק לכם הסוכנים XP ותקרב אתכם לניצחון במשחק. למרות שאפשר פשוט לא לעשות כלום, עדיין ממש כיף לעשות את המשימות האלו.

במן שתהיו סוכנים אתם תמיד תהיו חשופים להתקפות מסביבכם, אלו המתחזים רוצים להרוג אתכם כל הזמן, לכן תהיו חשדניים כל הזמן. הדרך הטובה ביותר להימנע מחיסולים היא להסתובב יחד עם מספר אנשים ולא לבד. כך גם אם מישהו יחסל אתכם מישהו לידכם יראה את השבר. 

Agent Tasks

כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לנצח!

  • טיפים למתחזים: 
  1. שתפו פעולה! – זכור שיש לך שותף, נסו לשוחח איתו, תוכל לעזור לו בלהרוג סוכנים.
  2. עשו משימות – זה אולי לא עוזר לכם, אבל זו דרך מעולה להוריד את מי שחושד בהם.
  3. אל תשכחו את היכולות שלכם – יש לכם יכולות מיוחדות זכרו להשתמש בהם.
  4. תהיו סבלניים – זה עלול לקחת זמן לסיום המשחק ועד שתצליחו לחסל את כל הסוכנים, תהיו סבלניים ושקלו צעדיכם בתבונה, אל תעשו מעשים מטופשים.
  • טיפים לסוכנים:
  1. תישארו ביחד – מעבר דירה של כל סוכן הוא ההזדמנו הגדולה ביותר לכל מתחזה לתקוף, לכן שווה להישאר ביחד, אל תעזבו אף אחד. אם מתחזה יראה אותך לצד סוכנים אחרים הוא יסוג.
  2. משימות –  הן הדרך המהירה ביותר בה תוכל לנצח את המשחק עוד לפני שהתחיל כמו שצריך. התמקד בביצוע המטלות השונות לאורך המפה וסיים כמה שיותר כדי לנצח מהר יותר.

 

אהבתם את הכתבה? כנסו לבלוג הגדול שלנו וקבלו מלאאא מאמרים וכתבות תוכן חדשות ותהיו מעודכנים ראשונים בכל דבר! ❤️

השארת תגובה

קבלו 5% הנחה
כאן ועכשיו! 👇

מצאתם טעות בכתבה?

חדשים אצלנו?
קבלו מאיתנו קופון!

דילוג לתוכן