מדיניות מוכרים

מדיניות מוכרים באתר Unikey.co.il

מסמך זה תפקידו להבא מתווה מדיניות רשמי בנושא השימוש בפלטפורמות אתר Unikey לצרכי מכירות של מוכרים או גופים חיצוניים.

מתווה כללי:

אתר Unikey משמש כפלטפורמת אתר אינטרנט אשר בה נמכרים מוצרים וירטואליים שונים, משחקי מחשב, קודים ומוצרי הפעלה שונים. על מנת ליישם תחרות, ולאפשר לקהל רחב לקבל מחירים הוגנים וזולים, פתחנו אפשרות ייחודית באתר Unikey כך שתהיה האפשרות לכל מוצר וירטואלי להימכר לא ע”י גורם מונופולי אחד בלבד. כל אדם שיחפוץ למכור מוצר וירטואלי אשר נמכר באתר ולספק את המוצר, יוכל להגיש בקשה ולשמש מוכר רשמי באתר Unikey אשר מספק מכירה למוצרים מסוימים.

היתרון הבולט והמרכזי הוא ערך התחרות והשוק החופשי, בכדי לספק לכל אדם ולכל לקוח את המחירים הזולים וההוגנים ביותר אנו מאמינים בפלטפורמה שבה יוכלו למכור סוכני מכירות.

הגדרות:

  1. אתר Unikey – פלטפורמת אתר אינטרנט המאפשרת לכל אדם למכור בה מוצרים דיגיטליים הנוגעים לתחומי גיימינג, משחקי מחשב וכו’, בחסות סוכנים מורשים. האתר וכל מפעיליו, לרבות צוות שירות, צוות עיצוב והנהלה, אמונים על הנהלים, חוקים והגדרות וכיוצא בזה בכל הנוגע לפעילות הסוכנים המוכרים באתר. 
  2. סוכן מורשה – כל אדם אשר הגיש מועמדות לשמש כמוכר באתר Unikey, עבר את שלבי המיון,        הסכים לתנאי תכנית ומדיניות סוכני המכירות באתר, ואושר ע”י האתר לשמש כמוכר בפלטפורמה, ע”י העלאת מוצרים דיגיטליים.
  3. מוצר תקין – על כל סוכן המעוניין להעלות מוצרים דיגיטליים לאתר מוטלת החובה והאחריות לבחור את המוצרים המורשים להימכר בלבד. אתר Unikey מגדיר בכל פעם באופן מתעדכן את הקטגוריות המותרות, והמוצרים המורשים להימכר באתר לפי חלוקה לנושאים.

כל האמור בנושאים המורשים והמוצרים יפורט בהרחבה בנספח למסמך זה.

מוצר תקין הוא כזה העומד בדרישות אלה בנוגע היתרו להימכר באתר. 

  1. מוצר לא תקין – מוצר אשר הועלה ע”י סוכן מורשה והוא אינו עומד בדרישות ותקנות מוצר תקין, כמופיע בסעיף הקודם.
  2. לקוח רוכש – כל לקוח אשר גולש באתר אשר התעניין במוצרו של אחד המוכרים המורשים וביצע רכישה תקינה (כאמור במסמך מדיניות החזרת מוצרים).
  3. דף המוכר – 

חלק ראשון (א) – תהליך הגשת מועמדות וקליטה:

  1. באתר האינטרנט www.unikey.co.il יונגש אזור מיוחד לצורך הסברת תהליך הקליטה.

באזור זה יוטמע טופס קליטה לכל אדם המעוניין לשמש כסוכן מוכר באתר.

  1. שלב ראשון – מילוי כל הפרטים בטופס, פרטים אישיים, תעסוקה, מגורים, מקצוע, ידע וכו’.
  2. בתהליך שליחת הפרטים יידרש המעוניין לשלוח פרטים מפורטים אודות חשבון בנק, תעודת זהות, וכו’, במטרה לאמת את זהותו ועל מנת לאפשר בעתיד תקשורת אמינה ובטוחה בנוגע להעברת כספים, סכסוכים וכו’.
  1. לאחר השלמת הליך הטופס ושליחת כל הפרטים הנדרשים, צוות האתר Unikey יעיין בפרטיו של אותו מעוניין, ועד 72 שעות יצור קשר עימו בנוגע להמשך תהליך קליטה.
  2. בהמשך, יועבר למועמד כל המידע הנוגע להסכם תפקידו כסוכן מוכר באתר, יחד עם שאר ההסכמים המופיעים באתר. בכל הנוגע לתשלומים, שילוח, תקשורות עם הלוקחות ועוד.

מועמד אשר ייאשר ויסכים לכל הנוגע למדיניות ותנאי התכנית, יתווסף לרשימת “סוכנים מורשים”.

ויורשה לבצע העלאת מוצרים למכירה באתר (בהתאם למדיניות).

חלק שני (ב) – נוהל מכירה והעברת כספים ותשלומים:

  1. ככלל, כל הרכישות אשר מתבצעות באתר מועברות ישירות לחסות אתר Unikey.

לאחר השלמת הליך רכישה תקינה ווידוא כל הפרטים הנדרשים בנוגע לרכישה ולמוכר, יעודכנו במערכת המוכר הרכישות, פר מוצר נרכש, יחד עם הסכום אותו צבר במסגרת המכירה.

  1. ברכישת מוצר, ולאחר השלמת הליך רכישה תקינה  המופיע במסמך מדיניות החזרת מוצרים,    יתבקש המוכר ע”י צוות Unikey להעביר את פרטי המוצר וכל היוצא בו בטופס ייעודי אשר יועבר ללקוח ע”י צוות Unikey, לא יאוחר מ-48 שעות לאחר הרכישה.
  2. לאחר קבלת הלקוח את המוצר ע”י צוות Unikey, ולאחר 72 שעות ממועד זה, יעודכן במערכת המוכר הרכישה והסכום אותו מכר המוכר, בסכום מצטבר.
  3. לאחר 7 ימים ממועד קבלת הלקוח את המוצר, ועד 10 ימים, יעודכן במערכת המוכר הסכום אותו צבר ברכישה לאחר עמלות ושאר ניכויים, בסכום מצטבר תחת הקטגוריה “מאושר למשיכה”.
  4. כל מכירות הנזקפות לזכות המוכר מזכות אותו בסכום אותו מכר, כל סכומי המכירות נצברים תחת הקטגוריה “סכום כולל”. אלו סך סכומי המכירות טרם הופחתו מהם ניכויי העמלות וכו’.

כך למשל, בקטגוריה “מאושר למשיכה” מופיעים כל סכומי המכירות פחות הניכויים, דהיינו הסכום המאושר למשיכה לאחר שנוכה ממנו כל העמלות ואושר ע”י Unikey.

  1. את הסכום המופיע תחת “מאושר למשיכה” יהיה ניתן למשוך בתנאים הבאים:

1. יהיה ניתן למשוך רק בתאריך ה 1 של החודש הקלנדרי הקרוב שיבוא אחריו בזמן.

2. על מנת לבצע משיכת הסכום, יהיה עליו להיות שווה או גבוה מ 500 ש”ח. 

3. לחיצה על “בקשת תשלום” במערכת המוכר, בה מפרט את פרטי הבקשה.

4. התשלום מועבר למוכר ע”י צוות Unikey, באמצעות PayPal.

חלק שלישי (ג) – כספי עמלות, מיסוי וניכויים:

  1. כל מוכר מורשה אשר מפעיל מוצרים באתר והם נמכרים, מחוייב בתשלום עמלות על השימוש בפלטפורמת Unikey והשימוש בה. העמלות והניכויים נגבים בהתאם למודל השימוש של המוכר.

חלק רביעי (ד) – מבנה מודלי מכירות למוכרים מורשים:

חלק חמישי (ה) – תנאי חובה לשמש כמוכר מורשה:

קבלו 5% הנחה
כאן ועכשיו! 👇

חדשים אצלנו?
קבלו מאיתנו קופון!

דילוג לתוכן