שאלות נפוצות

ברוך הבא אורח

בכדי להשתמש בתוכנות ומשחקים במכשירים שלנו, החברות שפתחו אותן רוצות להבטיח שכל אדם שמשתמש בהם עושה זאת באופן חוקי ולגיטימי. כלומר, הן רוצות לוודא שכל משתמש באמת קנה או קיבל הרשאה להינות מהמוצרים שלהם.
בכדי להבטיח זאת, הם מנפיקים קודים כמעין סיריאל קוד, המורכב מרצף של תווים מאותיות באנגלית ומספרים אשר נקרא גם "מפתח מוצר".
כך שכל אדם אשר קיבל גישה רשמית ברכישה או מתן הרשאה להינות מהמוצר, יקבל מפתח מוצר אשר יכניס אותו לתוכנה או המשחק שהתקין.
רוצים דוגמה? הינה קחו אתם בטוח מכירים – בשביל להתקין ווינדוס ולהפעיל את השימוש בו חייבים להזין קוד מפתח מוצר! כמו כן גם בשאר המוצרים של מיקרוסופט.
אז אם הצלחתם להבין, ככה זה עובד היום בהמון מוצרים, החברות מנפיקות מפתח מוצר שהוא קוד דיגיטלי אשר משמש בתור תפקיד של "רישיון דיגיטלי".
אהבתם? רוצים לשמוע עוד על מה היתרונות והחסרונות? לחצו כאן!

אם קראתם בטח הבנתם שאת המפתח הדיגיטלי אשר משמש כרישיון הדיגיטלי של המוצר אתם צריכים להטמיע במוצר שתרצו להשתמש בו. במקרים של מפתחות מוצר של משחקים, אותן תצטרכו להזין בפלטפורמות המשחק בהתאם לכל משחק שתרכשו, משחקים של XBOX במיקרוסופט, משחקים של steam יוזנו בממשק המערכת שלהם וכו'.
אם הבנתם אז זה אומר שהסברנו טוב, ואם לא זה עוד יותר טוב!
כי זו בדיוק הסיבה שפיתחנו עבורכם את שירות UnikeyAutoInstall! להקל עליכם בהטמעת מפתחות המוצר ולהנגיש לכם את המוצר הישיר להורדה באופן מיידי.
אז מה אנחנו בעצם עושים? בכל רכישה אנחנו ניקח מכם בהתאם לכל מוצר והפלטפורמה שבה הוא משוחק, את פרטי ההתחברות שלכם אליה, ובמידה ואין לכם אנו נדאג ליצור לכם חשבון תהיו רגועים 😉
כך שעם פרטי החשבון שלכם אנו נעשה את המלאכה להטמעת מפתח המוצר בחשבונכם באופן שבו תוכלו לעשות בו שימוש באופן קבוע תמיד!
נחסוך מכם את הטרחה, נסביר לכם איך להשמתמש, ונשלח לכם הודעה משמחת שהכל מוכן ומוכן לשימוש יחד עם הקישור הישיר להפעלה או הורדה של המוצר!
האם זה בטוח? כמובן! הפרטים שלכם אינם נחפשים לאף אדם או גורם עוין או צד שלישי שאינו תחת Unikey, הם נשמרים בהתאם למדיניות הפרטיות הקשוחה שלנו במטרה לעשות לכם את כל הכיף בקלות!

יודעים מהי מהירות האור? כן כן בדיוק! 299,792 ק"מ בשנייה זה המהירות שהמוצר יגי..
סתם צוחקים הלוואי וזה היה ככה, אולי בעוד כמה שנים אולי ביקום אחר מתישהו זה יקרה.
היום בעידן שלנו עדיין אנחנו עדיין לא שם, תמיד צריכים להמתין לחברות האשראי שיאמתו את הפרטים, ולקבל מהם אישור, והמון בירוקרטיה. אבל תהיו בטוחים שאצלנו עדיין הכל מהיר מהרגיל 😉 בדרך כלל תוך 24 שעות ובהרבה מקרים כשלא מציקים לנו עם בירוקרטיה זה יכול לקרות תוך כמה דקות.
*חשוב לנו לומר, כי במקרים של רכישות אשר בוצעו בזמנים של שבתות, חגים ומועדים ייתכנו עיכובים קלים.

ללא צל של ספק נהיה כנים ונודה שבימנו כל מרחב הרשת עמוס ומוצף ברישיונות דיגיטליים שנקנו בצורה לא תקינה וחוקית או כאלה שהם גנובים ופרוצים..והתוצאה בסוף לא נעימה במיוחד, חברות חוסמות משתמשים ומסירות המון אפשרויות שלכאורה נקנו ע"י הלקוחות.
אבל זה לגמרי לא סוף העולם, גם היום אפשר להשיג רשיונות דיגיטליים מקוריים ואפילו כאלה במחירים שפויים, זולים ומקוריים בדיוק אצלנו! אנחנו עובדים בשיתוף פעולה עם מגוון רחב של ספקים מהארץ ומהעולם ומוודאים תמיד שכל המוצרים מקוריים.

תאמינו או לא ממש ימות המשיח הגיעו! מחירים זולים לכל אדם שמבקש 😉
בואו תבינו למה, מוכר רגיל בקניון צריך לשלם שכירות, ארנונה, חשמל ומים, עלות של המוצרים, אחסון, ציוד לאחסון של הדיסקים, משלוחים ועוד המון הוצאות..
היום העולם השתנה, הכל כבר נמצא במרחב הדיגיטלי, ללא צורך לצאת מהבית ואנחנו המוכרים לא משלמים המון כסף על עלויות, והתוצאה היא Win Win גם לנו וגם לכם!
בעקבות שימוש בקודים דיגיטליים ללא עלויות של מוצר פיזי הנמכר בחנויות, אתם מרוויחים מחירים נמוכים ביותר, משלוח מהיר, וכמובן נגישות לכל אחד שרק רוצה בכל עת!
והאמת היא, שאם תבדקו אותנו טוב טוב תראו שאנחנו כמעט ולא מרוויחים, אנחנו פשוט מנסים להשיג את המחירים הטובים ביותר בשבילכם כמו שאנחנו היינו רוצים 😉

אם אתם כבר בזבזנים דיגיטליים מומחים ומנוסים אז אתם בוודאי כבר מכירים את השימוש בפלטפורמות גדולות כמו PayPal ו Bit, יחד עם המון אחרים שדרכם משלמים באמצעות כרטיס האשראי שלכם. אצלנו משלמים באמצעות PayPal לכל המוצרים, בנוסף ישנם דרכי סליקה אחרות המכבדות את כל סוגי כרטיסי האשראי. תכלס אין לכם ממה לדאוג יש הכל רק תבחרו איך בא לכם 😉 ואם כבר שאלתם אז התשלום מאובטח ומוצפן בטכנולוגיות הצפנה מתקדמות והמידע ופרטי התשלום שלכם אינם נחשפים לאף גורם חיצוני מלבד חברת האשראי לצורך התשלום.

השאלה היא לא אם אפשר, אלה למה? דיסק יכול להישבר, להישרט, ללכת לאיבוד, הכלב יכול לאכול אותו ועוד תירוצים אחרים.. אז תכלס תחשבו על זה!
השימוש ברישיון דיגיטלי הוא הטוב ביותר תמיד, מפתח דיגיטלי אשר מוטמע בחשבונכם עם הורדה ישירה של המוצר הרצוי שביקשתם.

אל דאגה חברים שלנו! אנחנו כאן תמיד בשבילכם, לעזור לכם בכל אשר תצטרכו, שאלות, בקשות, הסברים על תהליכי הרכישה וקבלת המוצר, הסברים על התקנות, שאלות ידע ועוד.. אחרי הכל אנחנו בדיוק כמוכם 😉
בכל רגע נתון עומדים לרשותכם מספר ערוצי יצירת קשר שונים כך שתוכלו לבחור בכל דרך שנוחה לכם לדבר איתנו, אנחנו נהיה שם ונענה לכם תמיד!
לפרטים נוספים בקרו בדף יצירת קשר.

שאלות נפוצות של לאחר רכישה

תהליך הרכישה פעמים רבות כרוך בזמן רב בעקבות תהליכים בירוקרטיים של חברות האשראי לצורכי אימות נתונים ופרטים אישיים.
תאמינו לנו, עם כמה שאנחנו רוצים למסור לכם את המוצרים שלכם תוך דקות בודדות, הרבה פעמים זה תלוי באישורים ובירוקרטיה שהם מעבר לידיים שלנו.
בכל אופן, לכם אין מה לדאוג, אתם הרי תקבלו בסוף את המוצר,
הכאב ראש עם חברות האשראי נשאר לנו 😉
בכל אופן, אם עדיין לא קיבלתם את המוצר לאחר שחיכיתם ועברו למעלה מ-12 שעות, צרו קשר עם התמיכה שלנו על מנת שנהיה מודעים ונוכל אפילו לזרז את העניינים!
*חשוב לנו לומר שוב, כי במקרים של רכישות אשר בוצעו בזמנים של שבתות, חגים ומועדים ייתכנו עיכובים קלים.

האמת היא שאנחנו לא מומחים לאימיילים אבל בהחלט יש לזה המון פתרונות פשוטים.
ראשית, אל תדאגו נוכל לשלוח לכם תמיד שוב בכל עת!
ואם עדיין לא קיבלתם, זה יכול להסביר מדוע אולי גם לא קיבלתם את המייל הראשון.
גשו לתיקיית ה"ספאם" שלכם במייל, ובדקו אם המייל שלנו נכנס לשם.
הסיבה לכך פעמים רבות היא שמתרחש בצורה שגוייה קיטלוג של מיילים מגורמים מסוימים (אנחנו לדוגמה) לקטגורית הספאם שלכם בתיבת המייל.

תהיו רגועים, בשביל זה אנחנו וצוות המומחים האלופים שלנו פתחו עבורכם מדריכים ייחודיים ובלעדיים לאתר שלנו, עבור התקנת המוצרים. החל משלב קבלת המוצר, הזנת הקוד בפלטפורמות הייחודיות בהתאם, ועד להפעלתו על המחשב.
אם עוד לא הצלחנו להקסים אתכם, אז עכשיו אתם בטח תופתעו!
פתחנו תוכנית ייחודית שמטרתה לבצע התקנות באמצעות צוות המומחים שלנו עבור כל תוכנה ומשחק לכל הלקוחות בכל המחשבים והפלטפורמות!
אהבתם? חפשו את המשחקים עם התג UnikeyAutoInstall.

תהיו רגועים חברים, אנחנו פה לעזור תמיד 😉
דברו איתנו בהקדם בכדי שנוכל לתת מענה מהיר וממוקד לבעייה.
ביצירת קשר בנוגע לבעיות מהסוג "לאחר הרכישה", בכדי שנוכל לאתר את זהותכם
אנא שלחו לנו את הפרטים הבאים:
מספר הזמנה מקורית שקיבלתם מאיתנו עבור הרכישה.
צילום מסך בו ניתן לראות שאתם מזינים את הרשיון / קוד במקום הנדרש.
צילום מסך של השגיאה שמתקבלת לאחר ניסיון הזנת הרשיון.
צילום מסך של ספריית המשחקים שלכם (תפריט בו ניתן לראות את כל המשחקים שיש לכם).
את המסמכים הללו ניתן לצרף בטופס יצירת הקשר בדף צור קשר באתר, או במייל או בצ'אט התמיכה.

שאלות נוספות

זו באמת שאלה מצויינת!, והיא כנראה גם תביא לכם גם את הידיעה אם תהנו ממנו מספיק או לא. לכל מחשב יש רכיבי חומרה מסוימים כך שלכל אחד מהם יש תפקיד מסוים בתחומים שונים במטרה להפיק את עבודת המחשב, יחד עם הגרפיקה, עיבוד, אחסון נתונים, קלט ופלט ועוד.. בשוק התוכנה והמשחקים ישנם משחקים אשר מתעדכנים מעת לעת ויוצאים בתדירות גבוהה בהתאם להתחדשות הטכנלוגית של רכיבי החומרה החדישים.
כלומר, התוצאה היא שיש משחקים שבנו אותם על בסיס דרישות של רכיבי חומרה חדישים ומתקדמים, ככה שבמקרים אחרים כמו מחשבים ישנים וכו' לא יהיה אפשר להריץ אותם, ובמקרה טוב יהיה אפשר אך לא בצורה המיטבית והאיכותית ביותר.
לכן חשוב תמיד לדעת ולזכור את נתוני המחשב שלכם (מפרט טכני של המחשב) טרם החלטה לרכוש משחקים, קודם בשביל שהם יעבדו, ושנית בשביל שתצליחו להינות מהם באמת.

אין אין אתם זה משהו מיוחד..
אבל, לא תצליחו להתקיל אותנו!, כי גם לזה הכנו לכם מדריך קצר אשר מסביר במפורט את השלבים לביצוע הבדיקה באתר https://www.systemrequirementslab.com .
הכנו סרטון מיוחד, עם הסברים על כל הצעדים, אל תחששו בכלל 😉
רוצים להבין איך זה עובד?
האתר המיוחד הזה הושק במיוחד עבור אוכלוסיות כמונו המעוניינים לבדוק בצורה מהירה האם המחשב שלנו עומד בדרישות למוצר שאנחנו מעוניינים לרכוש אותו.
הם פתחו תוסף תוכנה קטן שמורידים למחשב, ולאחר הפעלתו הוא סורק את המחשב ומבנה מפרט הטכני שלו וכל רכיבי החומרה שלנו בשביל לספק תוצאות ממוקדות בדיוק כמו שאנחנו רוצים – אם המוצר עומד בדרישות המינימליות להרצת המשחק או לא.
ואם כן, האם הוא גם עומד בדרישות המומלצות או לא.

תזכרו שהדרך שבה קניתם אותו היא בקוד אשר הוטמע ישירות אל תוך חשבונכם, ככה שתוכלו לעשות שימוש חוזר בו ולהוריד אותו מחדש מהחשבון גם אם הוא נמחק!

קודם כל אנחנו מאוד מבינים אתכם, גם אנחנו גיימרים אחרי הכל, ואין יותר מבאס מלרכוש משחק ולגלות שהוא לא מתאים ולא כיפי כמו שחשבנו.
אבל האמת היא שלא נוכל להעניק לכם החזר כספי, מאחר וכל מפתח הפעלה של מוצר אשר הופעל ונפדה אין אפשרות להחזיר אותו ולהשתמש בו שוב.
אנחנו מצטערים אבל תבינו אותנו, זה כמו להחזיר חצי גבינה למכולת 😉

תזכרו תמיד שבראש העמוד תמיד מופיע הכפתור היפה והמתוק אשר מעביר אתכם ישירות לאזור החשבון שלכם. שם תוכלו לצפות בפרטי החשבון האישיים שלכם אשר הזנתם לאתר, ולעדכן אותם, וכמו כן גם את ההזמנות שלכם.
חשוב לנו להדגיש! כי במקרים של רכישות מוצרים, קבלות/חשבוניות ישלחו ישירות למייל בצורת ברירת מחדל. אם תרצו לקבל ממנו בדרכים אחרות צרו עמנו קשר.