מדיניות החזרת מוצרים וביטול עסקאות

מדיניות החזרת מוצרים וביטול עסקאות באתר www.Unikey.co.il:  

עדכון אחרון ב03 באוקטובר 2022

מסמך זה מהווה הסכם מדיניות על האופן שבו הצד המוכר – Unikey.co.il מאפשר החזרת מוצרים ללקוחות שרכשו כל מוצר או שירות אשר מוצע למכירה באופן רשמי וברכישה תקינה באתר. הסכם זה נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות הכתיבה בשפה העברית אך מכוון לכל המינים.

  • במידה ונפלה טעות במילים, מספרים, מונחים, זכר/נקבה, יחיד/רבים וכו’, במסמך תקנון זה או מסמכי מדיניות או תקנונים מחייבים המופיעים באתר אין להסיק כי תוקפו של התקנון, המסמך, המדיניות כולו או מקצתו בטלים.

 

הגדרות: מטרתו של חלק זה להגדיר באופן ברור את המונחים וההגדרות אשר נעשים בהם שימוש במסמך
זה באופן חוקי למטרות עתידיות.

  1. “האתר” – עסק אשר רשום על שם מחזיקי האתר www.Unikey.co.il
    אשר בו מתבצע אופן הרכישה בצורה וירטואלית באינטרנט. 
  2. “הלקוח” – כל אדם אשר רכש בצורה חוקית על פי שלבי הרכישה באתר ומסר פרטים תקינים
    ואמיתיים על זהותו ללא מידע כוזב או שקרי, שירותים או מוצרים וירטואליים או כל פריט אחר המוצע
    למכירה באתר , Unikey ועומד בצד הרוכש מהאתר.
  3.  “רכישה תקינה” – רכישה בה הצד הקונה הוא הלקוח הגולש באתר, אשר מקיים את התנאים הבאים טרם ובעת הרכישה. (1) פלטפורמת המשחק/השירות המבוקש תואמת לדרישות הכתובות באתר בדף הרכישה לרבות פרטים טכניים בנוגע למעבד, כרטיס מסך, ושאר דרישות טכניות, יחד עם דרישות תוכנה בנוגע למערכת הפעלה או תכונות/שירותים/תוספים אחרים שנדרשים להיות מותקנים על המכשיר; (2) הלקוח ביצע תהליך רכישה מסודר ללא שימוש בתוכנות צד שלישי לביצוע מניפולציות רכישה; (3) הלקוח מסר פרטים תקינים ונכונים אודות זהותו, ככל אשר יידרש בדף הרכישה ועל פי הכתוב, לרבות אמצעי תשלום תקינים אשר תואמים את זהותו של הלקוח אשר הזין את פרטיו האישיים כאמור; (4) התקיימה תקשורת בין האתר ובין הלקוח הרוכש בנוגע לרכישה ופריטה בתוך 2 ימי עסקים ממועד אישור העסקה.
  4. “מוצר” – פריט או שירות, וירטואלי או פיזי בכל תחום אשר מוצע למכירה באתר,
    לרבות מוצרי דיגיטל, קודים דיגיטליים ושירותים וירטואליים, בכל מקום וזמן.
  5. “החזרת מוצר” – מקרה בו לקוח אשר ביצע רכישת מוצר תקינה מהאתר, מעוניין להחזיר את
    המוצר, כך שהמוצר במקרה זה מוגדר כעומד בתנאי החזרה ואינו נמנה עם סעיפי חלק הקודם לעיל.
  6. “מוצרי הפעלה חד פעמיים” –אלו מוצרים וירטואליים אשר מרגע קבלתם ניתן להפעיל אותם באותו
    הרגע באופן וירטואלי על פלטפורמות משחקים כמו קודים למשחקים, קודים להפעלת תוכנות,
    גיפט-קארדים, קודים מפעילי שירות וכו’. אלו המוצרים אינם מאפשרים שימוש חוזר, או שימוש מעבר למועד תחילת הפעלתם (במידה והם תלויים בזמן קצוב שנקבע מראש ונודע עוד טרם הרכישה). מיועדים לשימוש כל אדם במגוון פלטפורמות – מחשבים אישיים, טלפונים סלולריים, תוכנות משחקים וכו’ בהתאם לרכישה עבור מכשיר או פלטפורמה ספציפית. ניתנים ליישום והפעלה בשימוש פרטי
    ואישי או ציבורי, או לכל מטרה אחרת. מוצרים אלה מוגדרים על פי חוק כמוצרים שאינם ניתנים להחזרה מאחר ולא ניתן להחזירם לקדמותם, מרגע קבלת המוצר והטמעתו.
  7. “צוות האתר” –אלו הם אנשים המוגדרים כעובדים או עוזרים לתפעול האתר, במישורים שונים,
    לרבות: שירות לקוחות, גרפיקה ועיצוב, טקסטים, פרסום, חקר שוק וכו’. אלו הם עובדים תחת אתר
    Unikey ובשמו בכל אשר יידרש.

 

חלק ראשון (א) -מוצרים אשר אינם ניתנים לביטול או החזרה ומדיניות כללית:

בהתאם לחוק הגנת הצרכן, אין הרוכש יכול לבצע החזרה או החלפה למוצרים הניתנים להקלטה, שכפול, שעתוק, שאריזתם המקורית נפתחה. אלה במקרים פרטניים בהם התברר שהיו פגומים. לכן בכלל זה: משחקי קונסולות, משחקי מחשב, תוכנות מחשב – הנמכרים באופן הווירטואלי, כמו כן תחת הגדרת מסמך זה אלו המכונים גם כ “מוצרי הפעלה חד פעמיים”. מובהר בזאת כי לא ניתן להחזיר מוצרים המוגנים בזכויות יוצרים או מוצרים עם רישיון תוכנה דהיינו משחקים בכלל ועותקים דיגיטליים (קודים) בפרט.

כמו כן, לא תתאפשר החזרה:

  1. של כל רכישה שבוצעה באופן שלא מוגדרת כ “רכישה תקינה” לכל פריטיה,
    כך שלפחות אחד מן המרכיבים בהגדרה אינם עומדים.
  2. מוצרים פיזיים אשר נרכשו בצורה תקינה ונפתחו או נפגמו, או שונו, או שעברו שימוש כלשהו.
  3. במוצרים דיגיטליים: מצב בו סטטוס ההזמנה עבר למשלוח- המוצר נרכש ע”י יוניקי מהספק, או נשלח אל הלקוח, הן באופן פיזי והן באופן וירטואלי באמצעות כל פלטפורמה וכלי תקשורת להעברת מסרים. במצב כזה לא יינתן החזר כספי בעת ניסיון החזרת מוצר, אלא במקרים פרטניים בהתאם לשיקול דעתה של יוניקי.
  4. לא תתאפשר החזרת מוצרים המוגדרים כמוצרי הפעלה חד פעמיים, כמוגדר מעלה, בהתאם לחוק הגנת הצרכן. לרבות מוצרי הפעלה אשר מופעלים על פלטפורמות Origin, STEAM, XBOX וכו’.
  5. רכישות שנרשו בטענה “בטעות” אינן הצדקה לקבלת החזר כספי, ואנו לא מחוייבים להחזר כספי, על כן אנא שקלו צעדיכם בתבונה טרם כל רכישה וביצוע פעולות באתר. לא תתאפשר החזר כספי למקרים של רכישה בטעות, גיל לא מתאים, תוכן לא הולם, מין לא מתאים, טעם אישי, שידור לא מתאים, הקונסולה או המערכת שעליה עובד המוצר לא עובדת, אי התאמה לחומרה וכו’.
  6. ביטול הזמנה טרם שינוי סטטוס ל- “במשלוח/נשלחה” יתאפשר רק באותו יום העבודה בו בוצעה ההזמנה  ואינו כולל משחקים או מוצרים במהדורות מיוחדות או מהדורות אספנים .במידה וביטול ההזמנה נמסר לאחר יום העבודה, לא ניתן יהיה לבטל את ההזמנה אלא אם האתר  תאפשר זאת, ובתאום פרטני ולפי שיקול דעתו.
  7. במקרה האמור לעיל, בו ניתן יהיה לבטל ההזמנה יזוכה המזמין מהתשלום ששולם על ידו, אולם Unikey תהא רשאית לגבות מהמזמין תשלום בגין הביטול כמצויין בחוק. 
  8. כאמור לצד יוניקי עומדת הזכות לביצוע ביטולים או שינויים בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי. ובפרט במקרים בהם לדוגמה – לקוח רכש מוצר, כאשר מחירו היה שגוי כתוצאה מטעות טכנית של צוות האתר בהעלאה או עדכון המוצר. על כן, רשאי צוות האתר לנקוט בפעולה לביטול ההזמנה בכל מצב, ולפעול בהתאם לנוהל החזר כספי ללקוח.

 

חלק שני (ב) – “ביטול עסקה – החזרה\החלפה או החזר כספי“:

  • מובהר בזאת, כי על המזמין מוטלת החובה לבדיקת תכולתו של המשלוח עם קבלתו ולהשוותו לקבלה / חשבונית אשר תימסר לו על ידי הגורם השולח – האתר, חברת משלוחים צד שלישי, שליח וכו’.
  • על פי חוק הגנת הצרכן, במקרים אשר אינם נמנים לפי האמור בחלק הקודם, תהיה אפשרות לקבל החלפה או ביטול עסקה. בתנאים הבאים: במוצרים פיזיים – במידה ואריזתם לא נפתחה ולא נעשה בהם שימוש כלל, כך שגם לא נפגמה. ניתן לבטל רכישות (עסקאות) בטווח זמן של עד 14 (ארבעה עשר) ימים מיום קבלתם, כשהם ארוזים באריזתם המקורית בלבד. ובאלו המקרים, בקשת ביטול או החזרה תימסר בכתב לאתר Unikey דרך מספר הערוצים ליצירת קשר שמופיעים בו. לאחר בירור פנייה, וקבלת החלטה ע”י צוות האתר בנוגע לבקשה ובהתחשב בחוק הגנת הצרכן- במידה ויאושר יש להחזיר את המוצר לכתובת אשר תינתן ע”י צוות האתר בלבד. לאחר החזרת המוצר בתהליך ביטול עסקה או החלפה, רשאית Unikey בהתאם לחוק לגבות דמי טיפול בסך 5% מסכום הרכישה או בסכום 100 ש”ח, ובלבד שיהיה הנמוך מביניהם. מובהר בזאת, כי לא ניתן יהיה להשיב מוצרים פגומים ו/או מקולקלים, בכפוף לכך שלא נמסרו כאלו על ידי האתר Unikey ושאר נותני שירותיו. אלא במקרים בהם הלקוח ימסור פרטים מדוייקים וטענתו מוצדקות שישקלו ע”י צוות האתר, לכך שבעת קבלת המוצר הוא אכן היה פגום או מקולקל וכו’.
  1. החזרים כספיים ימסרו אך ורק ללקוחות אשר עמדו בתנאים המוגדרים מעלה בעת רכישה תקינה.
  2. האתר אינו מחוייב להשלים החזר כספי ללקוח אשר שינה את דעתו לאחר שהלין על החזרת המוצר.
  3. במקרים פרטניים, בנוגע למוצרי הפעלה ומוצרים וירטואליים הנמנים תחת חוק הגנת הצרכן, על פי שיקול דעת צוות האתר תינתן האפשרות להליך החזר כספי. ובאלו המקרים אשר ימסר בהם מידע קונקרטי מצד הלקוח על הצדקת טענותיו לביטול העסקה והחזר כספי, המידע יועבר מצד הלקוח בטווח זמן סביר מרגע קבלת המוצר. 
  4. במקרה בו המוצרים אותם קיבלת לא היו תקינים בעת קבלתם, לא תחוייב בדמי המשלוח, אריזה, דמי החזרה או דמי טיפול. במקרה של מוצר פגום מייצורו, אתה רשאי לשלוח את המוצר בצירוף מספר הזמנתך ומכתב המתאר את הבעיייה וצוות האתר ידון בעיין לשיקולם.                                       

 

חלק שלישי (ג) – “תהליך החזר כספי“:

  1. במקרה בו תהליך הרכישה בוצע כתקין, ולאחר מכן המוצר הנרכש עמד בתנאים המתירים להחזרת מוצר, הלקוח מתבקש ליצור קשר עם צוות האתר Unikey הן דרך האימייל והן דרך מספר טלפון המופץ באתר או דרך שאר ערוצי תקשורת זמינים, במטרה להסדיר את החזרת המוצר ותהליך החזר כספי. בכל מקרה בו הוגשו בקשות, צוות האתר מטפל בכולם. לאחר מכן, צוות ,Unikey יצור קשר עם הלקוח על מנת ליידעו שבקשתו התקבלה ונמצאת בתהליך אבחון לשם ווידוא שלבי רכישה תקינים, זהות הרוכש, מוצר עומד בתקנות להחזרה וכו’. 
  2. בהמשך ובמידה ומכלול טענותיו של הלקוח וכל המידע אשר מסר לאתר יימצא כמוצדק, ועל פי שיקול דעתו הבלעדית של האתר וצוות האתר כמופיע בחלק הקודם, אזי יוחזר סכום הכסף לרוכש תוך 14 (ארבעה עשר) ימי עסקים, דרך כרטיס האשראי שבאמצעותו רכש את המוצר המדובר. הפעולה מתרחשת במרחב הוירטואלי, ע”י הוראות מחברת האשראי לאישור עסקה או ביטולה, לכן קורה הרבה שיש עיכוב בהצגת הנתונים העדכניים. בדרך כלל, זה מתעדכן עד מספר ימים, או לא יאוחר עד לחודש הבא הקלנדרי מחברת האשראי.
  3. כמו כן רשאי האתר  בהתאם לחוק – לבצע החזר כספי ולנכות סכום דמי טיפול בסך 5% או ב 100₪, הנמוך מבניהם מסכום הרכישה והקנייה, ואם במקרים בהם המוצר כבר נשלח יחולו הוצאות השילוח על הלקוח.
  4. חשוב לציין כי בלשון הכתוב “ימי עסקים” אלו ימים הנספרים ללא שבתות, חגים וימים טובים.

 

חלק רביעי (ד) – “שינויים או זכויות בלעדיות”:
תחת הסכם זה מצד המוכר עומדת ,Unikey השומרת לעצמה את הזכות הבלעדית לבצע שינויים או ביטולים
בהסכם זה, עם או בלי סעיפים אחרים, לרבות טרם הרכישה וגם לאחריה, לכל רוכש בכל זמן. בנוסף, לרשות Unikey עומדת הזכות לקבוע באופן בלעדי זכאות להחזרים כספיים או אי זכאות מעבר לכתוב בהסכם זה, בהתאם להחלטת צוות Unilkey או מי מטעמו. להסכם זה מחויב כל רוכש או מבצע קנייה כלשהי באתר Unikey לרבות כל המוצרים או השירותים העומדים למכירה באתר הן הפיזיים והן הווירטואליים.

 

חלק חמישי (ה) – “עמדות ויתור”:

  1. אי עמידה בהסכם זה, בסעיף אחד או במספר של סעיפים במקרה פרטני, או במספר מקרים
    פרטניים, אינו ייחשב כוויתור על זכות סעד עתידית אשר תעמוד לרשות Unikey.
  2. אי עמידה בהסכם זה, בסעיף אחד או במספר סעיפים, במקרה פרטני או במספר פרטניים, אינו
    נחשב כביטול הסכמים עתידיים או הסכמים אחרים העומדים בתוקפם לרבות כל שאר הסכמי מדיניות אחרים של יוניקי המופיעים ועומדים באתר.
  3. אי עמידה בסעיף בודד או במספר רב של סעיפים ללקוח פרטני במועד מסוים, אינו משליך על תוקפו
    של הסכם זה במועד עתידי, אשר יעמוד באופן מלא ותוקפו יפה לכל עת בכל פעולה חוזרת של כל
    אחד מהצדדים הכתובים והנאמרים בו.

 

בכל נושא אתר Unikey וצוות השירות עומדים לרשות הגולשים והלקוחות בכל נושא, בכל עת וזמן (בהתאם לזמינות),על מנת לעזור להשיב על שאלות, בעיות או תגובות במקרים של רכישות, מאמרי תוכן וכו’. צוות האתר עושה את מירב המאמצים על מנת להעניק חווית גלישה ושירות מקסימלית ולצמצם חוויות שליליות במערכת האתר. כל אדם מוזמן לגשת בכל עת לדף “מרכז התמיכה והעזרה” באתר לשם קבלת מידע מפורט, הסברים ותשובות לשאלות רבות. כמו כן, ניתן ליצור קשר עם צוות האתר דרך דף צור קשר.

 

 

 

 

קבלו 5% הנחה
כאן ועכשיו! 👇

חדשים אצלנו?
קבלו מאיתנו קופון!

דילוג לתוכן