כיצד לבחור מחשב חדש?

כיצד לבחור מחשב חדש?

המחשב שלכם כבר איטי? כבר לא מריץ תוכנות ומשחקים חדשים? הגיע הזמן לשדרג למחשב חדש אבל לאיזה?

בתקופה של היום נוכל לראות מגוון ענק של מחשבים מכל הסוגים ובמחירים שונים, אז איזה מהם אתם צריכים

 

לפי שנתחיל נצטרך להגדיר את הייעוד של שאליו המחשב יהיה, בין אם זה מחשב למשחקים או מחשב לעבודה משרדית וגלישה בגוגל. כעת לאחר שאתם יודעים מה הייעוד עבודה של המחשב שלכם נתקל בכמה דברים.

מעבד

המעבד הינו חלק חשוב ביותר בעת קנייה של מחשב, בעת בחירה של מעבד נתסכל על החלק הקודם של הכתבה, הייעוד של המחשב. בשביל מחשב לגיימינג לא בהכרח נצטרך מחשב עם המעבד החזק ביותר מאחר ששם בעת הפעלה של משחק הכרטיס הגרפי הוא מה שמשפיע יותר. לעומת מחשב שייעודו לתוכנות עריכה ורנדור סרטונים ששם המעבד הוא חלק חשוב ביותר בהפקה של סרטונים ותהליכים שונים שרצים במחשב, לכן חשוב במצב זה להשקיע יותר במעבד.

כרטיס מסך

הכרטיס מסך ייעודו להביא לנו ביצועים חזקים איך לא – למסך. הכוונה היא שבמידה והמחשב שלכם נועד לגיימינג ומשחקים, כלל שהכרטיס מסך יהיה חזק יותר כך התצוגה של המשחק והfps יהיה חלק יותר (פחות תקיעות ויותר תמונה חזקה). משתמשים אשר ייעודו של המחשב לעבודה עם גוגל ותוכנות עריכה קלות לא בהכרח צריכים כרטיס מסך חזק בכלל מאחר ורוב התוכנות משתמשות במעבד.

זיכרון

זיכרון הוא חלק חשוב בכל ייעודו של מחשב. גודל הזיכרון קובע את התהליכים שיכולים לרוץ לכם במחשב בו זמנית, ככל שיהיה זיכרון גדול יותר ככה תוכלו להריץ יותר ויותר תהליכים בו זמנית. לדוגמא פתיחה של מגוון כרטיסיות בו זמנית בדפדפן ופתיחה של תוכנות שירצו במקביל. בעת קנייה של זיכרון נמוך המחשב יקרטע ויווצר צוואר בקבוק במערכת.

אחסון פנימי

אחסון המחשב גם ממש חשוב בעת קנייה של מחשב במיוחד של נייד, במחשבים נייחים נוכל לשדרג תוך כדי במידה ונרצה אך במחשב נייד זה מסובך יותר. האחסון מתבסס על אופן השימוש שלכם במחשב ממש כמו בטלפון שלכם. אם אתם הולכים להוריד הרבה משחקים גדולים אז יש לבחור אחסון גדול יותר ובמידה והשימוש שלכם הוא בעיקר לגוגל וקצת תוכנות תוכלו להתפשר על מקום קטן יותר. יש חשיבות גם לסוג הכונן, יש כוננים איטיים יותר ומהירים יותר וגם כאלו שיושבים על הלוח אם של המחשב מה שנותן מהירות קריאה והורדה של קבצים מהירה יותר בעת ביצוע פעולות במחשב.

 

כעת לאחר שבחרתם את כל הדברים תוכלו לקנות מחשב בהתבסס על השימוש שלכם ביום יום איתו. כמו כן תוכלו להרכיב מחשבים מאפס דרך אתרים שונים כגון KSP, Ivory ועוד.

השארת תגובה

קבלו 5% הנחה
כאן ועכשיו! 👇

מצאתם טעות בכתבה?

חדשים אצלנו?
קבלו מאיתנו קופון!

דילוג לתוכן