כיצד להשוות מחירים?

כיצד להשוות מחירים?

בכתבה זו נלמד כיצד ניתן להשוות מחירים בין אתרים שונים ולמצוא את המחיר הזול ביותר, בין אם בחו״ל ובין אם בארץ.

בעת קניית מוצר בדרך כלל נרצה לקנות את המוצר בעל המחיר הזול ביותר ובעל החנות האמינה ביותר בשביל לחסוך כמה שיותר כסף, ולקנות מחנות אמינה עם ביקורות שלא נקבל סקאם והכסף שלנו ייזרק לפח. לשם כך נפתח האתר הישראלי בשם ״זאפ״ שבו נוכל לרשום מוצר שברצוננו לרכוש ולאחר מכן נקבל מגוון חנויות שונות בארץ שמציעות את המכירה של המוצר, הרשימה תיהיה מהמחיר הנמוך ביותר לגבוה ביותר. כך נוכל לראות באיזה חנות ניתן לקבל את המוצר במחיר הזול ביותר.

במידה ותרצו לרכוש את המוצר מחו״ל גם שם יש מגוון אתרים המראים לכם את המחירים הזולים ביותר אך בעת קנייה ממדינה אחרת יש לשקול מספר פרמטרים:

  • יש מע״מ ומכס לשלם בעת הגעת המוצר לישראל
  • יש לשלם לרוב משלוח שיכול להגיע גם לעשרות ומאות דולרים (תלוי מוצר)
  • זמן אספקה ארוך עקב הגעה ממדינה אחרת

תוכלו לבדוק מחירים באתר הקניות הענק אמזון ואפילו באייבי, שם תוכלו לקבל את העלות הסופית של המוצר כולל מיסים + משלוח ועוד עמילות מכס של המשלוח, מה שמראה לכם מחיר סופי כולל הכל.

באתרים רבים בחו״ל המשלוח יהיה יקר ולכן המוצר יהיה לרוב זול יותר בארץ ולכן חשוב לבדוק משלוח ומיסים. 

 

ישנם מגוון תוספים לגוגל כרום שמומלץ להתקין המקנים לכם אפשרות לקבל קופונים שונים מכל רחבי הרשת לאתר שממנו אתם רוכשים את המוצר, כך שבעת הקנייה תוכלו להשתמש בקוד קופון המקנה לכם הנחה נוספת על המוצר. צוות יוניקי ממליץ על תוסף בשם: Honey.

התוסף יודע באופן אוטומטי באיזה אתר אתם נמצאים ותוך כדי גלישה באתר התוסף יקפיץ לכם מגוון קודים שלרוב הוא יכניס בעצמו באופן אוטומטי באתר על מנת לספק לכם הנחה משמעותית בקנייה. נכון לכרגע לתוסף יש יותר מ 10 מיליון הורדות פעילות ועל פי אתר התוסף יש למעלה מ 30 אלף חנויות עם קודי הנחה.

 

השארת תגובה

קבלו 5% הנחה
כאן ועכשיו! 👇

מצאתם טעות בכתבה?

חדשים אצלנו?
קבלו מאיתנו קופון!

דילוג לתוכן