גרסת Windows 11 תעזור לכם ללמוד טוב יותר

גרסת Windows 11 תעזור לכם ללמוד טוב יותר

טוב בתור אחד שמנסה ללמוד בהמון דרכים הרבה נושאים, אני בטוח שתסכימו איתי שלמצוא לעצמנו את הסביבה הנוחה והשקטה עם כל מה שאנחנו זקוקים לה בשביל ללמוד בשקט וכמובן להיות פרודקטיביים.

אנחנו תמיד מחפשים אחרי המכשיר סטופר עם הזמנים המתאימים לנו, ומנסים שיטות פומודורו ללמידה, 

בודקים את קצה גבול היכולת שלנו בשינה עד מאוחר, ובקריאה במלא ספרים.

אבל איכשהו קורה המון שמה שלא נעשה תמיד משהו באותו מקום או סביבה שבה אנחנו לומדים לא מתאימים לנו,

ומקשים על הלמידה הרציפה ועל הישגי הפרודוקטיביות שלנו.

כאן נכנסת לתמונה מיקרוסופט, שהציגה פיצ’רים חדשים בתוך הגרסה החדשה ל Windows 11 אשר מתיימרים להיות אלה שיעזרו לנו לנהל את שגרת הלמידה שלנו ולעזור לנו בלימודים.

נכון לעכשיו מיקרוסופט עדיין בוחנים את גרסת ווינדוס 11 למחשבים עם גרסת הבטה ששוחררה למפתחים, הם כאמור שחררו הצהרות חדשות. עד עכשיו כבר ראינו מגוון רחב של פיצ’רים מגניבים בווינדוס 11 שיבוא, שכולל שימוש באפליקציות אנדרואיד על המערכת, וחנות חדשה ועוד. ועכשיו מחכה לנו פיצ’ר פוקוס חדש!

אשר מאפשר למשתמשים בו “להתפקס” על משימות ספציפיות.

📞יש לכם רעיונות לכתבות חדשות? רוצים לשתף אותנו איזה תחומים אתם אוהבים? צרו איתנו קשר ושלחו לנו רעיונות שלכם!📞

אז מזה בכלל Focus Sessions?

ככל הנראה הפיצ’ר הזה נוסה ונבחן ע”י ראש צוות בכיר בחברת מיקרוסופט בשם Panos Panay בציוץ שהוא הפיץ בטוויטר. הבחור פרסם ציוץ בטוויטר עם סרטון קצר בו נראה ווינדוס 11 עם אותו פוקוס פיצ’ר החדש.

פאנוס הוא אדם מוכר ונמצא בתפקיד בכיר בצוות פיתוח של אופיס בחברת מיקרוסופט.

אתם יכולים לצפות בו כאן:


עכשיו כשרואים את הסרטון הזה אפשר להבין כי ככל הנראה יהיה באפליקציה זו שימוש ואינטגרציה עם האפליקציה המוכרת TO-DO בווינדוס. המשמעות של זה היא שמשתמשים יוכלו לבחור משימה מתוך המשימות שהם כתבו לעצמם באפליקציה ולהתחיל לעבוד עליה עם האפליקציה של פוקוס בווינדוס עם סטופר שעון בצורת פומודורו.

בנוסף לכך ניתן לראות גם בסרטון בצד ימין את אוסף השירים בצד, מה שמצביע על אפשרות לאינטגרציה עם אפליקציות והזרמת שירים בזמן הלמידה. בסרטון ניתן להבחין כי מדובר באפליקצית ספוטיפי המוכרת.
משתמשים יוכלו להאזין לשירים האהובים עליהם בזמן העבודה שלהם ובמשך כל הלמידה.
יתרה מזו, יהיה לכל משתמש לוח צג להצגת כל הסטטיסטיקות אודות המשימות שעבד עליהן, הצלחות, השלמות, זמני עבודה וכו’. בלוח יהיה ניתן לראות את ההתקדמות של כל אחד לאורך המשימות שלו, ובכלל תחת היעדים שכל אחד הציב. כמו כן, יהיה ניתן להתרשם מכמות ההפסקות שלקחנו בכל סשן של למידה.

אז מתי זה יגיע אלינו?
מלבד האמור מעלה, עדיין לא ידוע לאף אחד כמעט מועד הפצה והשקה של אלו.
ובנוגע לרלוונטיות וזמינות נכון לעכשיו לאלו שרוצים להתנסות, גורם בכיר במיקרוסופט בשם Brandon LeBlanc אישר כי הפיצ’ר הנ”ל עתיד להגיע לגרסת הבטה לניסיון של Windows Insiders.

אהבתם את הכתבה? כנסו לבלוג הגדול שלנו וקבלו מלאאא מאמרים וכתבות תוכן חדשות ותהיו מעודכנים ראשונים בכל דבר!

השארת תגובה

קבלו 5% הנחה
כאן ועכשיו! 👇

מצאתם טעות בכתבה?

חדשים אצלנו?
קבלו מאיתנו קופון!

דילוג לתוכן