עדכון חדש לAOE III DE: מעכשיו אפשר לשחק יחד במשחקי הסטורי בקרבות היסטוריים

עדכון חדש לAOE III DE: מעכשיו אפשר לשחק יחד במשחקי הסטורי בקרבות היסטוריים

עידן האימפריות או בשמו הרשמי – Age Of Empires הוא משחק תפקידים אסטרטגי שיצא עוד בסוף המילניום הקודם, ומאז ועד היום יצאו בסדרה זו מספר משחקים חדשים. הסדרה כוללת את את המשחק הראשון Age of Empires: The Rise of Rome, המשחק השני – Age of Empires II: The Age of Kings, והשלישי – Age of Empires III.

בשנים האחרונות חברת Microsoft בשיתוף עם החברות המפתחות הוציאו גרסאות מחודשות לכל משחק, בכינוי המפוצץ Definitive edition. כאשר לכל משחק בסדרה יצא עדכון עם משחק חדש שהוא Definitive edition מחודש שלו, כלומר – הגרסה הסופית. כל משחק קיבל עדכונים מרשימים שכללו עבודה חדשה ודייקנית יותר על הצבעים, דמויות והרבה ויזואליזציה, כמו גם שיפור האיכות ותמיכה עד 4K!

עם כל זאת, המשחק האחרון בסדרה זו יצא ממש לא מזמן והספיק כבר לעשות רעש גדול מאוד בתוך הקהילה. לאלו שהכירו ושיחקו באלו האחרונים, יגלו שהחדש Age Of Empires IV מעט שונה – בזמנים, בגרפיקה, דמויות ועוד. המפתחים הדגישו את השוני והגוון החדש שנתנו במשחק, לתת ייחודיות לתקופות, המלכלכות והדמויות. אבל העדכון החשוב בכלל מגיעה מהגרסה של AOE III DE קיצור של Age Of Empires III Definitive edition.

 

מי מכם שהספיק לחוות את המשחק בוודאי ראה את אפשרויות המשחק בשיתוף פעולה עם שחקנים אחרים, במולטיפלייר חדש ומרשים. ניתן לצרף שחקנים למפה ולשחק נגד שחקנים אחרים באותו שרת, לפתוח משחק, או פשוט לחפש שחקנים ולשחק מולם. אז איפה החידוש אתם בוודאי שואלים?

כאשר אנו משחקים יחד מול שחקנים אחרים, האתגר הוא במשחק מולם ולא נגד המחשב וכל ממש ה AI שלו. אנו לא חווים את אפשרויות המשחק ואת כל “המשחקיות”, השמע, הדו-שיח, פעילות ולחימה כנגדו. הבשורה היפה בעדכון החדש במשחק היא שמעכשיו יהיה ניתן לשחק יחד! בצורת Co-Op – שיתוף פעולה, בתוך אפשרות “קרבות היסטוריים” של המשחק. שחקנים יוכלו לשחק יחד על אותה מפה, ולחוות שיתוף פעולה נגד AI, בתוך עולם הקרבות ההיסטוריים, עם הדמויות, הצלילים והדוח-שיח המצחיק של המחשב.

כמו כן נאמר, כי על מנת לשחק יחד כאמור, שחקן מסוים לא יהיה בהכרח חייב להוריד את העדכון ב steam. מה שאומר שבלבד ששחקן אחד יוכל להזמין שחקן אחר אל תוך ממש הסטורי בקרב היסטורי וזהו! מבלי שהשחקן השני הוריד או התקין את ההרחבה הזו. עד כה ישנם 12 קרבות היסטוריים במשחק עם כלל הרחבות המשחק DLCs.

 

השארת תגובה

קבלו 5% הנחה
כאן ועכשיו! 👇

מצאתם טעות בכתבה?

חדשים אצלנו?
קבלו מאיתנו קופון!

דילוג לתוכן