הודלף | אייפון 14 יגיע עם עיצוב חדש?

הודלף | אייפון 14 יגיע עם עיצוב חדש?

השינוי החדש של האייפון 14 הודלף לפי שמועות והדלפות האייפון החדש הולך להיות שונה מאחיו הקודמים ונראה כי האייפון החדש הולך להיות הצלחה חדשה

לפי ההדלפות נראה כי הולך להיות כמה שינויים מעניינים מאוד ההדלפות עד כה מצביעות על עיצוב חדש ומלוטש יותר מערך הצילום וה-FaceID ייכנסו מתחת למסך ובכך יעלים את הנוץ’ שלא כולם אוהבים.

המצלמה ראשית שתהיה חדה יותר ואולי גם אפשרות שה- Touch ID יחזור.

קל להבין מדוע ה-iPhone 14 הוא אחד הטלפונים הצפויים ביותר שלנו לשנת 2022. הנה מה ששמענו עד כה על ה-iPhone 14, מדוע הוא נחשב לאחד ממוצרי אפל הגדולים ביותר לשנת 2022: אך לא כל החדשות טובות,  נראה כי רק דגמי ה Pro + Pro Max יקבלו את העיצוב החדש והמכשירים האחרים יישארו עם העיצוב הנוכחי וזה לצערנו חבל מאוד. דגמי ה-iPhone 14 Pro צפויים לשדרג למצלמה ראשית של 48MP, מה שיכול להיות עניין גדול.

לגבי המחיר, גם קשה לחזות. אבל אנחנו חושדים שהאייפון 14 יתאים למחירו של האייפון 13, שמתחיל ב-$799 לאייפון 13 הרגיל ו-999$ לאייפון 13 Pro. עם זאת, לא יכול להיות אייפון 14 מיני בכלל, אז היינו מצפים שאייפון 14 מקס גדול יותר בגודל 6.7 אינץ’ יעלה 899 דולר.

iPhone-14-Pro-Max

אייפון 14 מקס מחליף את אייפון 14 מיני
למרות המכירות הנמוכות של האייפון 12 מיני, לפי הדיווחים, אפל הוציאה אייפון 13 מיני לצד שאר דגמי האייפון 13 בסתיו האחרון. אבל המיני יכול להיות טוסט לאחר מכן, שכן לפי הדיווחים החברה תרעיד את מערך האייפון 14 לשנת 2022. יכול להיות אייפון 14 פלוס או מקס גדול יותר שיתאים לאייפון 14 הרגיל בגודל 6.1 אינץ’. אז יהיו שניים טלפונים בגודל רגיל ושני דגמי אייפון 14 עם מסך גדול יותר.

לפי הדיווחים נראה כי אייפון 14 ו-iPhone 14 Pro סטנדרטיים מגיעים עם צג בגודל 6.1 אינץ’, ו- iPhone 14 Plus ו-iPhone 14 Pro Max אפשריים עם צג של 6.7 אינץ’

לפי ג’ון פרוסר וסרטון ה-Front Page Tech שלו, האייפון 14 ייראה כמו אייפון 12, בכך שהוא יישאר עם קצוות שטוחים כביכול, הצדדים של האייפון 14 יכולים להיות עשויים מטיטניום, מה שעשוי להפוך אותו לקשיח וחזק יותר מהאייפונים הקודמים, בעוד שהגב ישאר על גימור הזכוכית

שינוי עיצובי נוסף שעשוי להיות בגב של ה-iPhone 14 הוא שלישיית המצלמות האחוריות לא יבלוט עוד מהחלק האחורי של ה-iPhone אלא יישב צמוד עם הגב. בהתחשב בהתקדמות בטכנולוגיית חיישני המצלמה ובייצור העדשות, זו יכולה להיות אפשרות.

אחד השינויים המשמעותיים ביותר עבור האייפון 14  לעומת קודמיו הוא החזרה של Touch ID במידה ויחזור. רק במקום להשתלב בכפתור הפעלה, הוא כביכול יוטמע מתחת לתצוגה של האייפון 14, בדומה להרבה חיישני טביעות אצבע בטלפונים הטובים ביותר של אנדרואיד. אבל יכול להיות שגם לא בטוח נראה אותו

ייתכן גם שהאייפון 14 יכלול מודם 5G מתוצרת אפל, בעקבות רכישת אפל את עסקי המודמים של אינטל. זה כנראה ייתן לאפל שליטה רבה יותר הן על ביצועי ה-5G והן על השפעת חיי הסוללה.

השבב ישודך כביכול ל-8GB של זיכרון RAM, עבור דגמי ה-iPhone 14 Pro לפחות, מה שאמור לתת לטלפונים הללו דחיפה רצינית בביצועים. לגבי האחסון, היינו מצפים שאפל תמשיך עם האפשרויות שיש לה לטווח האייפון 13, שמתחיל ב-128GB ומגיע עד ל-1TB עבור דגמי ה-Pro. עם זאת, שמועה אומרת שהאייפון 14 יקבל נפח אחסון ענק של 2TB. בהתחשב בשום טלפון של סמסונג שמציע את זה, והם היו נדיבים בעבר באחסון, אנחנו סקפטיים לגבי אייפון עם הכי הרבה אחסון בסמארטפון עד כה.

שמועה שחוזרת על עצמה סביב האייפון 14 היא שהוא יוריד את יציאת ה-Lightning וילך על חיבור Type-C במקום זאת.

בנוסף, על פי הדיווחים, דגמי ה-iPhone 14 Pro יקבלו מצלמה ראשית חדה הרבה יותר ב-48MP, שתהיה גבוהה יותר 12MP הצפוי לאייפון 14 הרגיל. וייתכן שרק ה-iPhone 14 Pros יקבלו חיבור Type-C במקום זאת.

 

לא שמענו שום רמז על תאריך שחרור פוטנציאלי לאייפון 14. אבל בהתחשב באירועי השקה קודמים של אפל אייפון, היינו מצפים לראות את ה-iPhone 14 יופיע לראשונה בספטמבר 2022.

 

 

השארת תגובה

קבלו 5% הנחה
כאן ועכשיו! 👇

מצאתם טעות בכתבה?

חדשים אצלנו?
קבלו מאיתנו קופון!

דילוג לתוכן