הרכב החשמלי של אפל תכף מגיע!

הרכב החשמלי של אפל תכף מגיע!

לא מזמן אפל הודיעו כי הם מתכננים לייצר רכב חשמלי שהולך להתחרות איך לא, בטסלה הגדולה. כעת הרכב מתקרב צעד נוסף ועל פי אפל הוא מתוכנן להגיע אלינו הצרכנים בתוך כ 4 שנים ונכון לעכשיו כל שוק הרכבים החשמליים לוהט, במיוחד לטסלה שיודעת שהמתחרה הגדולה בעולם הולכת להיכנס לשוק ולקבל נתח ענק ממנו.

נכון לכרגע עדיין אין עיצוב רשמי מבית אפל של הרכב החשמלי אך דיווחים שונים מראים לנו כיצד הוא אמור לראות:

האוטו על פי דיווחים שונים יגיע בעוד כ 4 שנים עם אוטומציה מלאה לנסיעה ללא נהג ועם עיצוב עתידני שבא להתחרות ישירות בענקית של אילון מאסק – טסלה. טסלה כבר התחילו לייצר עוד דגמים שונים שייתנו יותר תחרות לקראת ה״מלחמה״ שמגיעה בקרוב (ללא ספק צריכים לפחד). מי שמכיר את אפל יודע שכל מוצר מתחבר עם אחד השני מה שאומר שהרכב יספק את החוויה אולטימטיבית בכך שכל הרכב יעבוד כנראה עם אפליקציה ייעודית מבית אפל ומערכות הרכב ייתחברו ישירות לאייפון שלנו. אך נכון לכרגע הכל בגדר שמועות. אט אט להשקה של הרכב נקבל יותר פרטים על הייצור, על החוזים השונים מול יצרני הרכב ועל הפיצרים העתידיים להגיע עם הרכב ואיך לא, מחירו שללא ספק יהיה יקר (איך לא, אפל).

ללא ספק המתחרה הישיר שלהם יהיה טסלה, שרק בשנה האחרונה הציבה מעל 4700 רכבים חדשים בכבישי ישראל בלבד וכעת שולטת בנתח שוק של מעל 60 אחוז בשוק הרכבים החשמליים בישראל וכעת נמצאת בעליה של 528% מהשנה הקודמת.

השארת תגובה

קבלו 5% הנחה
כאן ועכשיו! 👇

מצאתם טעות בכתבה?

חדשים אצלנו?
קבלו מאיתנו קופון!

דילוג לתוכן