זה רשמי: גוגל תביא משחקי אנדרואיד לווינדוס ב2022

זה רשמי: גוגל תביא משחקי אנדרואיד לווינדוס ב2022

זה כנראה הודעה שהגיימרים של משחקי האנדרואיד יאהבו לשמוע. החברה – גוגל הודיעה לאחרונה שהיא תביא את משחקי האנדרואיד עבור ממשקי המחשב של ווינדוס, כבר בשנה הבאה. ההודעה המשמחת הגיעה באירוע הגדול של פרסי המשחקים, כאשר גוגל נראתה מאוד נחושה לשמור על לקוחותיה ועל סביבת המשחקים שלה לכל מבקש בכל פלטפורמה שירצה, לפטופ, מחשב נייח וכו’.

אנדרואיד מגיע לווינדוס בשנה הבאה

משחקי האנדרואיד יוכלו להיות זמינים לשימוש בעתיד אודות לנוכחות  של האפליקציה Google Play בווינדוס. טוענים שהאפליקציה כבר מכילה מגוון רחב של משחקים מוכרים עם שמות גדולים. המשמעות של זה בצד הלקוח היא שגוגל לא תהיה חייבת לעשות שימוש בגורמי צד שלישי בכדי לספק ללקוח את האפליקציות על המערכת. עם הבשורה הזו, הצורך של המשתמשים ללכת למודלים מבוססים אנדרואיד למחשב כדוגמת התוכנה Bluestacks כנראה כבר לא יהיה רלוונטי.

פרטים נוספים רבים נמצאים כרגע עדין מתחת לשטיח ונשמרים בסודיות מוחלטת, אך כאמור היא צפוייה לצאת לאור בשנה הבאה 2022. זה יאפשר בקלות רבה לשחקנים לזגזג בין משחקים על המחשב ועל אנדרואיד מבלי צורך במכשיר הנייד. כמו כן זה יתן להם את האפשרות לעדכן או לשנות משחקים כבר על המחשב כך שישפיע גם על המערכת במכשיר הנייד מבלי להיות תלוי בה.

מנהל המוצר של Google ושל גוגל פליי – Greg Hartell בהצהרה ל-The Verge, אמר: “החל משנת 2022, שחקנים יוכלו לחוות את משחקי Google Play המועדפים עליהם במכשירים נוספים: מעבר חלק בין טלפון, טאבלט, Chromebook, ובקרוב גם מחשבי Windows. מוצר זה שנבנה בגוגל מביא את המיטב מ-Google Play Games ליותר מחשבים ניידים ומחשבים נייחים, ואנו שמחים להרחיב את הפלטפורמה שלנו כדי ששחקנים ייהנו עוד יותר ממשחקי האנדרואיד האהובים עליהם”.

כמו כן גם ציוצים רבים ברשת הטוויטר עם שמות גדולים נראו כמאשרים את הבשורה המשמחת.

לאלו מכם שעדיין לא יודעים, שירות Google Play הוא שירות משחקים אונליין עם אפשרות למפתחי משחקים עם SDK, הנותן ענן עם שמירה על השיגים התקדמות ועוד.
בטח כבר יצא לכם למחוק משחק בכוונה או בטעות ולחזור אליו ואל ההישגים שלכם עם התחברות אל חשבון גוגל שלכם, מדהים לא?

הפיתוח החדש הזה מגיע לאחר שחברת מיקרוסופט הגדול הכריזה לאחרונה על תמיכה באפליקציות אנדרואיד עבור מערכת ההפעלה החדשה שלה – Windows 11. עם זאת, חנות האפליקציות הייעודית של גוגל למשחקים תהיה שונה מכיוון שהיא אפילו תעבוד על מכשירים התומכים במערכת ההפעלה הישנה יותר – Windows 10.
אוהבים את הרעיון? כדאי שתשארו מעודכנים לבלוג שלנו לעדכונים נוספים!

השארת תגובה

קבלו 5% הנחה
כאן ועכשיו! 👇

מצאתם טעות בכתבה?

חדשים אצלנו?
קבלו מאיתנו קופון!

דילוג לתוכן