למה אין הרבה משחקים למחשבי מק? ואלו כן זמינים? כל התשובות

למה אין הרבה משחקים למחשבי מק? ואלו כן זמינים? כל התשובות

זה ידוע שלמחשבי המק של חברת הענק אפל אין הרבה משחקים ואת רוב המשחקים המצליחים ביותר אפילו לא תראו מתוכננים לצאת למק. Mac OS הינה מערכת הפעלה מבוססת לינוקס מבית אפל. המערכת הינה מערכת סגורה כמו האייפון של אפל, יש הגבלות שונות ומצד שני יתרונות.

בעת פיתוח משחק למחשב כמו פיתוח לכל פלטפורמה אחרת על חברת הפיתוח להחליט לאילו מערכות הפעלה המשחק הולך להיות מושק. יש לנו מגוון אופציות: מחשב ווינדוס, אקסבוקסים למינהן, סוני ואפילו נינטנדו סוויץ, לינוקס ואיך לא, מערכת ההפעלה של אפל. הבחירה הינה בחירה קשה מאחר וכל פיתוח של המשחק למערכת אחרת מכניסה לתהליך הפיתוח עוד ועוד אתגרים מאחר ולכל פלטפורמה יש תהליכים משלה, מנועים גרפים שונים והתאמות נוספות שצריך לפתח עליהן את המשחק בשביל להשיק אותו לפלטפורמה הנבחרת.

חברות הפיתוח מודעות לזה שגיימרים לא ייקנו מחשבי אפל בשביל לשחק במחשב ולכן לרוב המפתחים מדלגים על מערכת ההפעלה mac os מאחר וזה חוסך תקציב סופי של הפיתוח. נכון, יש כמה וכמה משחקים בעלי גרסא למק. המק ידוע גם בתור מערכת עם אבטחה גבוהה וכל אפליקציה צריכה לקבל הרשאות מערכת גבוהות, דבר שיכול לסבך אנשים שרק התחילו לעבוד עם המערכת. כמו כן המערכת הינה מערכת ברובה לגלישה, עבודה מוזיקה, וידיאו ועוד ופחות בשביל משחקים.

מה כן שרוב מחשבי אפל במחיר הבסיסי מגיעים ללא כרטיס מסך ראוי להרצת המשחקים מה שגורם עוד יותר למניעה של חברת המשחקים לפתח משחק למק.

השארת תגובה

קבלו 5% הנחה
כאן ועכשיו! 👇

מצאתם טעות בכתבה?

חדשים אצלנו?
קבלו מאיתנו קופון!

דילוג לתוכן