מעבד i5 של הדור החדש: יהיו התמורה הטובה ביותר לכסף שלכם

מעבד i5 של הדור החדש: יהיו התמורה הטובה ביותר לכסף שלכם

הדור החדש לסדרת המעבדים של אינטל – דור 12, התקבלה ע”י הקהל בתשואות גדולות עם שבחים טובים עבור האיכות והביצועים. אך למרות זאת, נכון לעכשיו, רק המודל הייחודי “K” זמין לרכישה בלבד.

אם אתם עדיין לא יודעים, עבור המעבדים הללו של אינטל וכמו כן גם רבים אחרים, צריך להתאים עבורם לוח אם ייחודי, כאשר לכל לוח אם יש תושבת ייחודית למעבד או סדרת מעבדים, בהתאם לכמות הפינים וכו’.

המשמעות היא שבסדרה זו דור 12, על הציבור יהיה לרכוש לוחות אם מהסוג Z390 (איכותיים מאוד).

וזה עוד לא הכל, לוחות האם הללו Z390 בד”כ יקרים מאוד ונחשבים עבור מחשבים יוקרתיים מאוד.

זה צפוי להשתנות בסביבות ה-CES, מכיוון שאינטל משחררת דגמי דור 12 נוחים יותר, יחד עם לוחות אם H670, B660 ו-H610 זולים יותר.

כשחוזרים בחזרה אל דגמי הדור ה-11 של אינטל ניתן לראות מספר דגמים שיצאו לשוק הרחב ונמצאו כפחות מוערכים ממה שהם באמת,  6C/12T i5 11400. כעת עבור גרסאות i5 הגיע התחליף של אינטל בסדרה החדשה מהדור ה 12, הוא – 12400. מהנתונים היבשים ניתן להסיק בקלות שהוא יהיה אפילו טוב יותר, עם ביצועי משחק טובים בהרבה מקודמיו, טמפרטורה נמוכה, צריכת חשמל נמוכה, ככה שהחלק הטוב ביותר הוא כמובן המחיר שלו בהתאם לשוק.

קישור למקור התמונה והכתבה

המעבד החדש i5 12400 יכלול ליבות Golden Cove P בלבד. כאשר מהירותו הבסיסית בתדירות השעון תהיה על 2.5Ghz, ועם שינוי לטורבו הוא יוכל להגיע עד למהירות של 4.4Ghz. ועם צריכת החשמל?

מבחינת צריכה בסיסית הוא יגיע עם 65W, ובמצב טורבו יגיע למצב מירבי של 117W. זה אומר שניתן לקרר אותו על ידי כל סוג של מצנן הגון, שלא כמו הדגמים הגבוהים יותר הדורשים קירור טוב מאוד.

אהבתם את הכתבה? כנסו לבלוג הגדול שלנו וקבלו מלאאא מאמרים וכתבות תוכן חדשות ותהיו מעודכנים ראשונים בכל דבר! ❤️

בזמן שאנו מחכים ומצפים למועד שחרורו של המעבד הנ”ל 12400, בכדי להתרשם לנסות ולבחון ביצועים מקרוב, כבר מדליפים רבים הדליפו תוצאות ודוגמאות רבות אודתיו. המעבדה של איגור הראתה ‘סקירה’ מלאה על ידי בחינת 12600K והגדרתו ב-BIOS כדי לחקות את i5 12400. כך שבשורה התחתונה, התוצאות הראו שמעבדי אינטל מהדרג הנמוך בהחלט יציעו ביצועים מצוינים עבור הכסף שלכם וזה מה שחשוב.

אך עם כל זה חשוב לציין! אותו מודל שנבחן היה מודל 12600K כאמור (גרסה גבוהה יותר), שיש לו יותר נפח זיכרון ברמת ה L3. אז קחו את התוצאות בערבון מוגבל.

החלק הטוב ביותר בכל הסיפור על המודל החדש של 12400 הוא כמובן המחיר שלו.  ה-11400 נמכר בפחות מ-$200, ואפילו פחות עבור ה-11400F נטול IGP, כך שצפוי שה-12400 יסתיים בערך אותו הדבר. עם הביצועים ויעילות החשמל המוצעים, במחיר הזה, ה-12400 נראה כאילו הוא יכול להיות מלך המעבדים התקציביים. עד כה ניתן לראות כי קצה סדרת המעבדים נותנת לאינטל שליטה מריבית מחדש על שוק המעבדים בעולם.

אוהבים את הרעיון? כדאי שתישארו מעודכנים לבלוג שלנו לעדכונים נוספים!

השארת תגובה

קבלו 5% הנחה
כאן ועכשיו! 👇

מצאתם טעות בכתבה?

חדשים אצלנו?
קבלו מאיתנו קופון!

דילוג לתוכן