ראשוני: Valorant Mobile עומד לצאת כבר השנה?!

ראשוני: Valorant Mobile עומד לצאת כבר השנה?!

בכל הנוגע לפרטים החדשים המודלפים ברשת ועם הידיעה החדשה, עדיין לא ידוע מתי המשחק יצא כגרסה לטלפונים. Riot Games חושפת שהמשחק צפוי לצאת כבר ברבעון הראשון של השנה החדשה (2022) המשחק יהיה זמין גם לאייפון וגם לאנדרואיד (Android & iOS).

הידיעה הזאת יוצאת אחרי שלא מזמן פורסם שאפשר להתקין את Valorant עכשיו לא רק דרך האתר הראשי של Riot Games אלה גם דרך Epic Games. ואם נוסיף שגם הודלפה הדמות החדשה שעומדת לצאת במשחק. ששמה NEON והיא משחקת כתפקיד דוליסט והיכולת שלה היא חשמל.

 

  

הצצה לדמות החדשה

Riot Games פיתחה כמה מגדולי משחקי הווידאו הפופולריים ביותר שיש מלבד valorant, למשל League of Legends . במהלך השנה האחרונה, Valorant זכה להצלחה גדולה, וכמות הורדות מכובדת.

לפי מקורות אמינים:  ב- Valorant משחקים כמות ממוצעת של כ 13 מיליון, עם כ-906,591 שחקנים יומיים. המשחק רשם את השיא הגבוה ביותר שלו ביולי כאשר כמיליון שחקנים התחברו במקביל. המספרים האלה מוכיחים ש-Valorant עשה צעדים מדהימים.

 

ולמי שלא מכיר את המשחק, על מה הוא בעצם?:

שתיי קבוצות, כאשר בכל קבוצה חמישה שחקנים. קבוצה אחת מתחילה בתור הקבוצה התוקפת, והשנייה בתור הקבוצה המגינה כאשר על הקבוצה התוקפת, שברשותה יש פצצה, להטמין את הפצצה באחד משני המקומות שנקבעו מראש במשחק (מקומות אלו נקראים “אתרים” – “Sites”). לפי איכות המשחק של אותו שחקן באותו סיבוב, השחקן מקבל כסף, שאיתו הוא יכול לקנות כלי נשק ומגנים, והוא נעזר בהם כדי לנצח. שנקרא מצב המשחק הזה אינו תחרותי, כלומר לא עובד לפי שיטת דירוג כלשהי, והקבוצה המנצחת היא הראשונה להגיע ל-13 סיבובים (כאשר לאחר 12 הסיבובים הראשונים הקבוצה שתקפה עוברת להגנה ולהפך).

המשחק צפוי להיות דומה ל valorant שבמחשב.

 

 

 

השארת תגובה

קבלו 5% הנחה
כאן ועכשיו! 👇

מצאתם טעות בכתבה?

חדשים אצלנו?
קבלו מאיתנו קופון!

דילוג לתוכן