תוכנית Windows Insider והתקנת Windows 11 לפני כולם

תוכנית Windows Insider והתקנת Windows 11 לפני כולם

הורדת ווינדוס 11 בחינם לפני כולם!

זה נפוץ מאוד, וכן לא רק אצל Microsoft ולא רק בווינדוס. בטח יצא לכם לראות או לנסות בעצמכם אפליקציות או תוכנות נוספות עם פיצ’רים של גרסת Beta למפתחים וכו’.

אז בהחלט הרעיון דומה מאוד גם כאן בתוכנית Windows Insider, חברת מיקרוסופט מאפשרת גישה לגרסת קוד פתוח ניסיוני של ווינדוס שעתיד לצאת, עבור מפתחים, כך שבפועל אלו האחרונים יוכלו לקבל את הגרסה הזו לפני היציאה הרשמית שלה לשוק.

התוכנית בעצם מאפשרת גישה להורדה והתקנה לגרסת ווינדוס סטייל גרסת Beta, הכוללת את החידושים והעדכונים, שינויים ועיצובים של הגרסה העתידית שאמורה לצאת.

קהל היעד של התוכנית הוא כמובן מפתחים, בוחני תוכנה וטסטרים אחרים, במטרה לבחון את התוכנית, לחוות אותה טרם יציאתה לשוק לשם קבלת פידבק ועדכונים בנוגע לשגיאות, באגים או חוויה מסוימת.

שותפים בתוכנית אמורים לספק משובים על חווית השימוש בתוכנות, ויש כאלו בתפקידים מוגדרים שאפילו מבצעים פעילות משוב וניתוח ספציפיות על גבי אפליקציות מסוימות – מהנדסים וכו’.

אך האמת היא שההרשמה לתוכנית Insider פתוחה באופן כללי לכל אחד, כך שאתם יכולים כבר עכשיו להירשם לתוכנית וליהנות מהגרסה החדשה של ווינדוס להורדה.

במקור חברת מיקרוסופט השיקה את תוכנית Windows Insider בספטמבר 2014 יחד עם היציאה לקראת הווינדוס החדש אז – Windows 10. ומהר מאוד תוך שנה בלבד נרשמו למעלה מ 7 מיליון משתתפים.

במשך הזמן ככל הנראה לאור ההצלחה של התוכנית ושיתוף הפעולה הגדול שהיא צברה יחד עם קהל רחב בתחום,

מיקרוסופט הכריזה כי התוכנית תמשיך גם לאחר ווינדוס 10.

חשוב לציין כי התוכנית פועלת במקביל גם עבור פיתוח של מערכות הפעלה של מיקרוסופט לנייד.

כולם בטוח זוכרים את ההצהרה המפוצצת שהצהירה חברת מיקרוסופט על ווינדוס 10 לפני מספר שנים, 

כי הוא יהיה האחרון שהיא תשיק ולא יהיו גרסאות נוספות (או שלא..)

והינה אנחנו כאן היום, לאחר ההכרזה על Windows 11 ביוני 2021, ומיקרוסופט כבר שחררה גרסה לניסיון עבור משתתפי Windows Insider.

בגרסה Windows 11 Insider Preview Build 22000.51 ניתן לקבל את גרסת הפריביו הניסיונית הראשונה עבור ווינדוס 11, לחוות את כל השינויים והעיצובים החדישים, ולראות מה בדיוק מה מחכה לכולם.

תוכנית Windows Insider והתקנת Windows 11 לפני כולם

אל תחששו זה סתם נשמע מפוצץ, אחי הקטן הצליח להצטרף לזה בלי בעיות (בוא בן 13).

הכל בכמה צעדים פשוטים:

  1. נכנסים לקישור הבא באתר מיקרוסופט    https://insider.windows.com/en-us/getting-started                

2. לחצו על כפתור הכחול Register (הרשמה) אשר יעביר אותכם לשם התחברות לחשבון מיקרוסופט להמשך התהליך. אם אין לכם עדיין חשבון מיקרוסופט אין שום בעייה פשוט תיצרו אחד כזה בקלות, אם יש פשוט תתחברו ותמשיכו בתהליך משם בקלות. ובסוף לחצו על אישור תנאי השימוש בתוכנית.

3. סיימתם את תהליך ההרשמה? מעולה! אתם רגע לפני הסוף. כעת לחצו על לשונית ה “Flight” המופיעה התמונה, בה תראו הוראות התקנה מפורטות.

בחלק הזה יש הסבר מפורט על איך להתקין את המערכת על המחשב האישי שלכם.-גשו ל “הגדרות” במחשב , ומשם ל “עדכון ואבטחה“, ובחרו למטה בלשונית “התוכנית למשתתפי Windows Insider“.

-משם לחצו על התחבר “לחשבון Microsoft“, אשרו את התנאים וקבלו את ווינדוס גרסת ה Insider להורדה.

אהבתם את הכתבה? כנסו לבלוג הגדול שלנו וקבלו מלאאא מאמרים וכתבות תוכן חדשות ותהיו מעודכנים ראשונים בכל דבר! 💖

השארת תגובה

קבלו 5% הנחה
כאן ועכשיו! 👇

מצאתם טעות בכתבה?

חדשים אצלנו?
קבלו מאיתנו קופון!

דילוג לתוכן