גיימינג במחיר נמוך? זה אפשרי!

גיימינג במחיר נמוך? זה אפשרי!

כיום ישנם הרבה קונסולות ומחשבים שעולים הרבה כסף וזאת על מנת להביא לכם השחקנים את האיכות הטובה ביותר אך לא תמיד המחיר משתלם בכיס ובשביל לקבל קונסולת PS5 תאלצו להיפרד מכ – 2800 שקלים ללא ציוד נלווה נכון לכתיבת שורות אלה. דבר זה הופך את הגיימינג לתחביב יקר ביותר וללא ספק לא מתאים לכל אחד.

בהשקתו של ה Xbox Series X/S הושקו 2 דגמי אקסבוקס שבדיוק באו לענות על הבעיה של המחירים.

הושקה קונסולה אחת עם מחיר רגיל (גבוה) וקונסולה אחת במחיר משתלם ביותר – ה Xbox Series S. המחיר של הקונסולה מתחיל ב 1200 שקלים בלבד ובחבילה תקבלו גם שלט. הקונסולה משתלמת לכל כיס ומביאה איתה אפשרות לשחק בכל משחקי הגיימינג החדשים ללא ציוד נוסף ויקר. מחברים מסך וזהו יש לכם אפשרות לשחק בכל משחק שתרצו. נכון, הקונסולה לא תריץ את האיכות הגבוהה ביותר אך בשביל 1200 שקלים אתם מקבלים חוויית גיימינג יוצאת דופן.

הקונסולה מגיעה עם סאונד מרחבי תלת מימדי 3D עם מערכת הפעלה חדשה אשר פותחה מאפס ובכך מבטיחה ביצועים עם עוצמת עיבוד של 4 טרה פלופ. ואיך לא, הקונסולה מגיעה עם AMD RDNA Zen 2 בשילוב של DirectX Raytracin דבר המביא לכם ביצועים יוצאי דופן. דבר המייחד את הקונסולה הינו הגודל, הגודל של הקונסולה הינו כמחצית מגודל הקונסולה של ps5, xbox x מה שנותן לנו אפשרות ל״החביא״ אותה בכל מקום.

עם הקונסולה תקבלו אפשרות הרצה של 1440P עד 120fps וזיכרון כולל של 10GB GDDR6 וכל זאת במשקל של 1.9 ק״ג בלבד!

 

לרכישת הקונסולה מKSP: לחצו כאן

לרכישת משחקים לקונסולה: לחצו כאן

 

השארת תגובה

קבלו 5% הנחה
כאן ועכשיו! 👇

מצאתם טעות בכתבה?

חדשים אצלנו?
קבלו מאיתנו קופון!

דילוג לתוכן